Kontakt z EBYS Group

Macie państwo jakiekolwiek pytania dotyczące rozpoczęcia przygody z platformą EBYS albo jakiekolwiek problemy? A może pytania o rezerwację, opłaty, konta?

Zespół wsparcia EBYS jest chętny do pomocy.

Zespół wsparcia jest dostępny od poniedziałku do piątku między godziną 11.00, a 16.00. Poza naszymi godzinami pracy prosimy o kontakt drogą elektroniczną

Skontaktuj się z nami przez email: support@ebys.pl

Prosimy o zamieszczenie swojego imienia i nazwiska, pytania/uwagi, numeru rezerwacji i, jeśli to konieczne, dołączenie zdjęć (np. jeśli mają państwo problem z załadowaniem prawa jazdy). Jeśli otrzymamy odpowiednie informacje jesteśmy w stanie pomóc państwu lepiej i szybciej.

-Telefon 91 8828555

Ciekawe historie

Mieliście państwo świetne doświadczenie lub fajną historię, którą chcecie się podzielić? Dajcie nam znać przez support@ebys.pl lub udostępnijcie na Facebooku.

Pomocy, nie mogę się zalogować

Nie możecie się państwo zalogować? Spróbujcie kliknąć „zresetuj hasło” na naszej stronie w okienku do logowania. Natychmiastowo wyślemy nowe hasło.

Można również spróbować usunięcia historii przeglądania lub użycia innej przeglądarki.

Prosimy o zwrócenie uwagi, że jeśli wpiszecie państwo błędne hasło 3 razy, konto zostanie automatycznie dezaktywowane. Prosimy o wysłanie wiadomości do naszego zespołu wsparcia używając formularza kontaktowego lub e-maila support@ebys.pl

Pomocy, zapomniałem hasła

Zapomnieli państwo hasła? Nie ma problemu, pomożemy! Możecie państwo dostać nowe hasło jeśli klikniecie na naszej stronie „zapomniałem hasła”. Możecie zmienić nowo otrzymane hasło po zalogowaniu w swoim profilu EBYS pod kartą „moje konto”.

Nie zapomnijcie kliknąć „zachowaj” po zmianie hasła!

Macie państwo ciągłe problemy z zalogowaniem? Prosimy o kontakt z naszym zespołem wsparcia na support@ebys.pl

Rola EBYS: Nasze usługi składają się z dostarczania naszym użytkownikom stabilnej platformy, na której osoby prywatne mogą bezpiecznie wynajmować samochody, urządzenia czy maszyny innym. Oznacza to, że tworzymy wynajmującym i właścicielom możliwość spotkania się i wspieramy naszych użytkowników w wypadku problemów lub pytań które się pojawią. Używając EBYS, wynajmujący i właściciele podpisują elektronicznie umowę o wynajem. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w ogólnych warunkach użytkowania, które można znaleźć na naszej stronie.

Wynajmujący i właściciele akceptują nasze warunki użytkowania podczas rejestrowania się na naszej platformie. Wszystkie inne opłaty, jak na przykład podatki drogowe trzeba opłacić i nie będą załatwione przy rezerwacji. Zespół pomocy udzieli odpowiedniego wsparcia w wypadku pytań i problemów. Zajmują się sprawdzaniem każdego użytkownika na platformie i upewniają się, że jest bezpieczna.

Robimy to wszystko, aby zapewnić państwu najlepszą obsługę.

  • English
  • Polski