EBYS to platforma umożliwiająca osobom prywatnym łatwe i bezpieczne udostępnianie posiadanych przez nich przedmiotów innym osobom. Upraszczamy proces rezerwacji danego przedmiotu dbając o prawidłowe przeprowadzenie transakcji.

EBYS jest platformą transakcyjną, która nie wymaga drukowania i wypełniania formularzy. Wszystkie transakcje są rejestrowane online na koncie użytkownika. Akceptując warunki i zasady korzystania z usługi EBYS, Najemca i Właściciel mogą dokonywać transakcji bez jakiejkolwiek umowy papierowej.

Rejestracja

Rejestracja w EBYS jest bezpłatna i trwa tylko chwile. Aby dołączyć do platformy należy założyć konto, uzupełnić profil, przesłać skan prawa jazdy lub dowodu osobistego i przejść przez proces weryfikacji.

Dodawanie przedmiotu

Podczas dodawania przedmiotu należy uzupełnić opis oraz wgrać zdjęcia. Po zakończeniu procesu weryfikacji można wysyłać prośby o wynajem przedmiotu u innego użytkownika lub akceptować zgłoszenie o najmie przedmiotu należącego do nas.

Wynajmowanie/wypożyczanie przedmiotu

W momencie, w którym Najemca wysyła prośbę o wypożyczenie Właściciel otrzymuje wiadomość (SMS i e-mail), która pozwala zaakceptować lub odrzucić zgłoszenie. Po zaakceptowaniu prośby Najemca otrzymuje wniosek o zapłatę. Dopiero po dokonaniu płatności wysyłane jest potwierdzenie rezerwacji (e-mail) do Właściciela, a następnie do Najemcy (wraz z adresem Właściciela).

Odprawa

W dniu wynajmu (około 30 minut przed planowaną transakcją) zarówno Najemca, jak i Właściciel otrzymują zaproszenie do rozpoczęcia procedury odprawy. W przypadku samochodu odprawa polega na sprawdzeniu poziomu paliwa, przebiegu itd. Procedura musi zostać wykonana i pomyślnie sfinalizowana przed rozpoczęciem wynajmu, jak i po zwrocie produktu do Właściciela. Po odprawie można sprawdzać stan przedmiotu w dowolnym momencie (nawet przed końcem rezerwacji).

Odpowiedź jest bardzo prosta – możesz zarobić pieniądze wystawiając swój samochód czy dowolny przedmiot na platformie EBYS. Jako użytkownik EBYS działasz prospołecznie i proekologicznie, ale także zyskujesz dodatkowe złotówki na swoim koncie. Wdając się w szczegóły: Właściciele samochodów ustalają własną cenę wynajmu, określają dostępność i czas wynajmu.

Wiemy, że miesięczne koszty utrzymania samochodu bywają wysokie, szczególnie biorąc pod uwagę poboczne wydatki, takie jak: podatki drogowe, ubezpieczenia i bilety parkingowe itd. Dzięki EBYS Twój samochód może dać Tobie zysk wielkości kilkuset złotych miesięcznie w czasie gdy auto przeważnie stoi na parkingu, nieużywane. To w tym momencie funkcje portalu EBYS stają się naprawdę interesujące, bo dzięki EBYS zarobisz i pomożesz środowisku i społeczeństwu, które jest dookoła Ciebie.

Oferowanie wynajmu własnego samochodu za pośrednictwem EBYS nic nie kosztuje. Właściciele pojazdów otrzymują 90% kwoty za każdorazowy wynajem. Pozostałe 10% to prowizja EBYS. Prowizja minimalna za wystawienie samochodu to 10 zł.

Właściciele przedmiotów mogą zdecydować o cenie wynajmu, dostępności i czasie wynajmu swoich produktów. Otrzymują 90% za każdorazowy wynajem. Pozostałe 10% to prowizja EBYS. Prowizja minimalna za wystawienie przedmiotu to 5 zł.

Rejestracja na EBYS jest bardzo łatwa. Wystarczy, że wejdziesz na naszą stronę rejestracyjną i podasz swoje dane osobowe. Po uzupełnieniu danych przesyłasz do nas skan prawa jazdy lub dowodu osobistego. Ostateczna weryfikacja Twojej rejestracji odbywa się za pośrednictwem Facebooka lub płatności 1 zł na nasze konto bankowe (kwota zostanie zwrócona). Następnie sprawdzamy wszystkie informacje dodane w poprzednich krokach. Na koniec dodajesz zdjęcie profilowe i dodatkowe informacje o sobie. Zalecamy podać jak najwięcej szczegółów w Twoim profilu, aby inni użytkownicy mogli Cię poznać – to pomoże Ci wzbudzić ich zaufanie i przełoży się na większą liczbę rezerwacji – zarobisz więcej.

Kilka wskazówek dotyczących przesyłania dokumentów:

Najlepszym sposobem przesłania dokumentu jest użycie pliku JPG nie większego niż 2 MB. Użyj smartfona, aby zrobić zdjęcie dokumentu. Umieść dokument płasko na stole, upewnij się, że oświetlenie jest odpowiednie, otwórz aplikację aparatu w telefonie, wyłącz lampę błyskową, trzymaj telefon prosto i upewnij się, że obraz wypełnia cały ekran. Przed przesłaniem sprawdź czy zdjęcie nie jest rozmazane, zbyt ciemne lub zbyt jasne i jest czytelne.

Z telefonu do komputera?

Zapisz obrazy na komputerze i prześlij je za pośrednictwem strony internetowej EBYS. I to wszystko! Nasz system sprawdzi Twoje dokumenty i jeśli wszystko pójdzie dobrze, staniesz się nowym użytkownikiem EBYS!

Użytkownicy są zawsze zainteresowani tym, kim są inni użytkownicy i dlaczego chcieliby korzystać z serwisu EBYS. Nasze doświadczenia pokazują, że kompletny i szczegółowy profil sprawia wrażenie godne zaufania, co może się przełożyć na częste rezerwacje, a co za tym idzie na większy zarobek.

Przesyłanie zdjęcia prawa jazdy lub dowodu osobistego nie powiodło się

Najlepszym sposobem na przesłanie prawa jazdy lub dowodu osobistego jest udostępnienie go w pliku JPG o maksymalnej wielkości 2 MB. Upewnij się, że zdjęcie jest wyraźnie. Kilka wskazówek: najlepiej zeskanować dokument niż robić zdjęcie. Ponadto, obie strony dokumentu są wymagane, w dwóch oddzielnych plikach.

Przesyłanie zostało odrzucone

Odmowa przesyłania dokumentów najczęściej dotyczy słabej jakości obrazu lub skanu. Może się zdarzyć, że identyfikator nie jest czytelny lub nie jest całkowicie widoczny. Zawsze sprawdź datę ważności przesyłanego dokumentu. Oczywiście możesz spróbować ponownie przesłać pliki  po zrobieniu nowego zdjęcia lub ponownym skanie dokumentu.

Prawo jazdy spoza UE

Najemca musi posiadać unijną licencję na prawo jazdy lub międzynarodową licencję.

Weryfikacja płatności została odrzucona

Odmowa płatności występuje po wybraniu przez Ciebie płatności za pomocą 1 zł, gdy próbujesz zapłacić za pomocą konta bankowego, które nie jest powiązane z Twoim imieniem i nazwiskiem. Konto bankowe musi odpowiadać danym podanym w Twoim profilu. Upewnij się, że dane konta bankowego i właściciela karty są takie same jak dane w Twoim w profilu na EBYS.

Niepowodzenie weryfikacji przez Facebook

W niektórych przypadkach weryfikacja za pomocą serwisu Facebook może się nie udać, w przypadku braku dostępu do pożądanych danych. W takim przypadku możesz spróbować zweryfikować swoje konto poprzez przelew 1 zł na nasze konto bankowe.

Aby wypożyczyć samochód/przedmiot za pośrednictwem EBYS musisz spełnić kilka kryteriów:

Samochody:

  • Mieć co najmniej 18 lat
  • Posiadać prawo jazdy przez co najmniej 1 rok
  • Mieć zweryfikowane konto na platformie EBYS

Inne przedmioty:

  • Mieć co najmniej 18 lat
  • Posiadać ważny dowód tożsamości
  • Mieć zweryfikowane konto na platformie EBYS

Bardzo ważne dla nas jest przestrzeganie zasad platformy. W przypadku naruszenia regulaminów, a co za tym idzie reklamacji od innego użytkownika, możemy usunąć Twoje konto z platformy.

Aby stworzyć rzetelną społeczność, musimy sprawdzić każdego użytkownika, który tworzy konto na naszej platformie. Sprawdzamy prawo jazdy, dowód osobisty, poświadczenia, adres i tożsamość. Także dopasowujemy Twoje konto na Facebooku do danych osobowych dostarczonych przez Ciebie. Jeśli nie masz profilu na Facebooku możesz przelać 1zl na nasze konto, za pośrednictwem swojego banku. W tym ostatnim sprawdzamy, czy informacje bankowe są zgodne z Twoimi informacjami w Twoim profilu na EBYS.

Dane osobowe są w pełni zabezpieczone. Przetwarzanie Twoich danych następuje jak opisano w wymaganiach dot. ochrony danych osobowych. Nie musisz się więc martwić o prywatność. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące danych osobowych nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem pomocy support@ebys.pl.

Nie możemy w pełni sprawdzić Twojego profilu gdy brakuje danych takich jak: weryfikacja profilu na Facebooku czy skan prawa jazdy/dowodu tożsamości. Na Twoim profilu pojawi się powiadomienie o brakujących danych. Będziesz mógł w pełni korzystać z platformy EBYS po dostarczeniu wszystkich informacji niezbędnych do uzupełnienia profilu.

Prośba o wypożyczenie przedmiotu może zostać wysłana po znalezieniu poszukiwanego przedmiotu. Właściciel otrzymuje prośbę o wynajem za pośrednictwem poczty elektronicznej i SMS.

Wysyłanie prośby o wypożyczenie jest bardzo łatwe! Wystarczy kliknąć w wybrany produkt, wybrać daty i godziny wypożyczenia i kliknąć w zielony przycisk. Na ekranie pojawi się wiadomość, którą otrzyma właściciel przedmiotu. Wiadomośc można dowolnie modyfikować. Stan prośby o wypożyczenie jest wyświetlany w panelu “Moje konto”. Żądanie może zostać zaakceptowane lub odrzucone. Gdy wniosek zostanie zaakceptowany do Najemcy wysyłana jest wiadomość e-mail, a następnie link z płatnością za wypożyczenie oraz potwierdzeniem wynajmu. W przypadku gdy nie można wypożyczyć przedmiotu w żądanym terminie Właściciel może powiadomić o tym Najemcę, zanim ten dokona płatności. Najemca może wysłać nową prośbę z nowymi godzinami rezerwacji. Należy pamiętać, że czasy rezerwacji nie mogą być regulowane po zatwierdzeniu transakcji.

W przypadku, gdy Najemca ma problem ze znalezieniem przedmiotu nasz system automatycznie sprawdza podobne przedmioty. Gdy Twój przedmiot zostanie wybrany przez nasz system, otrzymasz wiadomość z automatycznym żądaniem wypożyczenia. Właściciele mogą/lub nie, zaakceptować żądanie. Należy pamiętać, że Najemca może anulować to żądanie. Może się to zdarzyć, gdy zalecany przedmiot nie jest dokładnie tym, czego szukał. Zawsze możesz wyłączyć tę opcję w Twoim profilu za pośrednictwem: Moje konto> wybierz Nie przy automatycznych zapytaniach> Zapisz!

Na naszej platformie można łatwo znaleźć dostępne samochody i przedmioty, wybierając preferowane daty i godziny rezerwacji. Aby dokonać najmu samochodu lub przedmiotu  musisz wysłać żądanie do Właściciela. Staramy się motywować wszystkich Właścicieli do posiadania aktualnego kalendarza. Nie zawsze jednak to się zdarza. Aby zwiększyć szansę na udaną rezerwację możesz wysłać zapytanie do maksymalnie trzech żądań rezerwacji na ten sam okres. Wszystkie otwarte żądania są usuwane, gdy tylko zapłacisz za jedną z nich.

Punktualność w EBYS jest bardzo ważna. Można ustalić odpowiedni czas na odbiór przedmiotu (zameldowanie może rozpocząć się 30 minut przed rozpoczęciem najmu), ale niemożliwe jest wcześniejsze odebranie przedmiotu. Jeśli chcesz odebrać produkt wcześniej, rezerwacja zostanie anulowana i musisz poprosić o nową rezerwację z odpowiednim okresem rezerwacji. Jeśli wcześniej wiesz, że się spóźnisz, musisz przedłużyć rezerwację.

Oczywiście bierzemy pod uwagę różne okoliczności i powody spóźnienia. Wówczas najlepiej utrzymywać stały kontakt z Właścicielem i wskazać preferencje dotyczące aktualizacji, jeśli wystąpią. Ufamy, że dojdziecie do porozumienia jeśli chodzi o wszelkie zarobki lub płatności. Zawsze możesz skontaktować się z naszym zespołem pomocy support@ebys.pl, jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy. Dołożymy wszelkich starań, aby pomóc Ci rozwiązać sytuację.

Zmiana wniosku o wypożyczenie

W przypadku, gdy wysłane/odebrane żądanie o wypożyczenie Tobie nie odpowiada zachęcamy do kontaktu z Właścicielem/Najemcą w celu omówienia bardziej odpowiednich warunków. Obie strony mogą zawsze wysłać alternatywne żądanie z poprawnym czasem rezerwacji. Upewnij się, że przed dokonaniem płatności zostały omówione przedziały czasowe rezerwacji, ponieważ nie można ich zmienić po opłaceniu rezerwacji. Jedyną możliwością zmiany czasu rezerwacji po zapłaceniu jest anulowanie żądania i wysłanie nowego wniosku.

Anulowanie niezapłaconego żądania jest zawsze bezpłatne.

Zmiana płatnej rezerwacji

Jeśli ramy czasowe rezerwacji są nieprawidłowe lub jeśli terminy muszą zostać zmienione, wówczas rezerwacja musi zostać anulowana – nie ma możliwości edycji. Najlepiej jeśli to Właściciel anuluje rezerwację, ponieważ wówczas Najemca otrzyma pełny zwrot kosztów i będzie mógł po raz kolejny przystąpić do najmu przedmiotu/samochodu.

Jeśli Najemca anuluje rezerwację po uiszczeniu opłat rezerwacyjnych, wówczas naliczona zostanie kara. Jest to proces, którego nie można cofnąć.

Jeśli właściciel nie chce anulować prośby skontaktuj się z naszym zespołem pomocy support@ebys.pl.

Obie strony zawsze mogą anulować rezerwację przed rozpoczęciem okresu wynajmu. Anulowanie rezerwacji można dokonać online przez Rezerwacje> kliknij na rezerwację> wybierz Anuluj.

Uwaga: rezerwacja, która już się rozpoczęła nie może zostać anulowana.

Aby upewnić się, że rozpoczęcie wypożyczania przebiega sprawnie, radzimy wszystkim Właścicielom dokładnie sprawdzać przedmioty przed wynajęciem. Jeśli istnieje jakiekolwiek uszkodzenie przedmiotów, opis uszkodzenia możesz dodać  do profilu przedmiotu za pośrednictwem Mój przedmiot> Dodaj szkody. Uszkodzenie będzie automatycznie dodane do odprawy, więc nie będziesz musiał tego robić ponownie.

Procedura zameldowania w przypadku samochodu

Kiedy Najemca pojawi się po odbiór przedmiotu procedurę zameldowania przechodzicie wspólnie. Wpisujecie poziom paliwa, przebieg, wszelkie istniejące szkody w szczegółach i sprawdzacie potrzebne dokumenty: licencję kierowcy lub dowód osobisty Najemcy. Uwaga: jeśli informacje dotyczące licencji lub karty identyfikacyjnej nie pasują do siebie – nie możesz przekazać kluczy ani produktu – skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej support@ebys.pl.

Po tym, jak Najemca zgodził się, że otrzymał klucze do pojazdu/przedmiot, dokonuje się odprawy.

Opłaty w EBYS dzielą się na cenę za pół dnia lub cały dzień. Najemcy wynajmujący przedmiot za pośrednictwem EBYS nie płacą żadnych dodatkowych opłat za wynajem w weekendy, noce czy święta. W przypadku najmu jednodniowego oznacza to, że wynajmujesz produkt przez okres co najmniej 8 godzin i maksymalnie 24 godziny.

Gdy planujesz wynająć produkt na mniej niż 8 godzin oznacza to, że cena wynajmu będzie obejmować wynajem na pół dnia, w tym połowę wolnych kilometrów.

Najemcy nie płacą kaucji. Jednakże Najemca upoważnia nas do doliczenia dodatkowych kosztów i opłat po przystąpieniu do platformy i opłaceniu rezerwacji.

Więcej informacji można uzyskać w warunkach korzystania z serwisu.

Opłaty za anulowanie i opłaty administracyjne za rezerwacje:

Powód Koszt
Anulowanie rezerwacji przed potwierdzeniem przez Właściciela lub płatnością. 0 PLN – bez opłat
Anulowanie rezerwacji po dokonaniu płatności Ponad 24 godziny przed rozpoczęciem wynajmu: zwrot kosztów – 10 zł opłaty za anulowanie wynajmu.

Mniej niż 24 godziny przed rozpoczęciem wynajmu: bez zwrotu – opłata za wynajęcie zostanie wypłacona Właścicielowi przedmiotu

 

Jeśli chcesz anulować rezerwację w celu jej zmiany upewnij się, że to Właściciel dokona anulowania i będziesz miał możliwość poproszenia o nową, poprawną rezerwację. Jeśli zrezygnujesz z rezerwacji, automatycznie zastosowane zostaną wyżej wymienione opłaty za anulowanie. Jest to proces, którego nie można cofnąć. Więcej informacji na temat naszej polityki karnej można znaleźć tutaj. Wszelkie zwroty zostaną zrealizowane automatycznie. Upewnij się, że poinformujesz Właściciela o anulowaniu rezerwacji.

Jeśli uważasz, że opłaty za anulowanie nie dotyczą konkretnej sytuacji nie anuluj rezerwacji i skontaktuj się z naszym zespołem pomocy przez e-mail pod adresem support@ebys.pl z podaniem numeru rezerwacji. Jeśli anulujesz rezerwację wcześniej, nie możemy cofnąć opłat.

Kiedy Najemca zabiera samochód/przedmiot, musisz dostarczyć mu dokumentację samochodu lub dowód osobisty. Nie jest to wyraźnie wymienione w procedurze odprawy ale należy dopilnować aby Najemca miał odpowiednie dokumenty.

Zadaniem Najemcy jest dodanie do listy wszystkich dodatkowych kierowców, którzy będą poruszać się wynajmowanym samochodem. Jest to konieczne, by zapewnić wszystkim kierowcom ubezpieczenie. Podobnie jak Najemca, dodatkowy kierowca musi być zweryfikowanym użytkownikiem EBYS. Po pomyślnym dodaniu dodatkowego kierowcy Właściciel i Najemca otrzymują wiadomość zawierającą powiadomienie o dodanych osobach.

Zarówno Najemca, jak i dodatkowy kierowca muszą spełniać te same wymogi dotyczące wynajmu, np. minimalny wiek do kierowania określonym pojazdem.

Najemca nie jest ubezpieczony, gdy samochodem kieruje osoba, która nie została dodana do rezerwacji. Oznacza to, że Najemca ponosi pełną odpowiedzialność, wliczając w to konsekwencje finansowe. Oryginalny Najemca jest jedynym, który może odebrać samochód z rezerwacji. Dane Najemcy znajduje się na cyfrowym formularzu EBYS i muszą zgadzać się z danymi osoby, która odbiera auto od

Najemcy płacą za paliwo, zwracając samochód z taką samą jego ilością, jaka znajdowała się w baku na początku rezerwacji. Kwestie dotyczące paliwa i płatności są rozstrzygane wśród Najemców i Właścicieli samochodów.

Jeśli samochód wraca z inną ilością paliwa niż na początku rezerwacji wówczas należy dojść do porozumienia. Przed oddaniem kluczy należy się upewnić, że Najemca zgadza się na inne rozwiązanie niż zatankowanie paliwa do odpowiedniej pojemności.

Uwaga: opłata za paliwo i dodatkowe kilometry to dwie odrębne rzeczy, przebieg jest obliczany na odprawie.

Gdy Najemca dostanie mandat wówczas konieczny jest kontakt z Właścicielem w celu przekazania odpowiedniej kwoty do zapłaty mandatu. Przypominamy, że to Właściciel musi zapłacić mandat.

W przypadku braku porozumienia między Najemcą a Właścicielem prosimy o kontakt z naszym Centrum Pomocy support@ebys.pl.

Zawsze sprawdzaj przy której rezerwacji wystąpiła grzywna. Upewnij się także, że cała grzywna jest widoczna, ponieważ wyślemy jej kopię do Najemcy.

Jeśli Najemca nie dokona prawidłowego i terminowego zwrotu kwoty na rzecz Właściciela – Właściciel musi zgłosić się do nas w sprawie spłaty grzywny. Konto Najemcy zostanie dezaktywowane co uniemożliwi korzystanie z wynajmu samochodu na platformie EBYS. Przejmowanie grzywny za naszym pośrednictwem będzie kosztowało Wynajmującego dodatkowo 25 zł. Po zapoznaniu się ze zgłoszeniem dot. zwrotu kosztów mandatu prześlemy pieniądze na konto Właściciela, tak, by mógł zapłacić grzywnę. Grzywny będą zawsze zwracane przez nas, nawet jeśli Najmujący zaniedbuje lub odmawia płatności.

Po dokonaniu płatności przez Najemcę wpłacona kwota nie zmienia się przez cały okres wynajmu. Właściciele samochodów otrzymują pieniądze za wynajem po sfinalizowaniu rezerwacji. Na początku rezerwacji Właściciel i Najemca odprawiają samochód i wpisują bieżący przebieg. Kiedy samochód zostaje oddany przez Najemcę następuje procedura wymeldowania i wpisania nowego, aktualnego przebiegu. System automatycznie oblicza ile dodatkowych kilometrów zostało przejechanych i nalicza dodatkowe opłaty od Najemcy. Dodatkowy przebieg (jeśli takowy się pojawi) zostanie dodany w formie jednej płatności wraz z zyskami EBYS z najmu. Płatność nastąpi 5 dni roboczych po zakończeniu wymeldowania.

Uwaga: płatności mają miejsce tylko wtedy, gdy do Twojego konta zostały dodane szczegóły dotyczące konta bankowego. Możesz je sprawdzić (i edytować w razie potrzeby) w swoim profilu.

Każdy wypożyczony na EBYS przedmiot powinien być zwrócony w takim samym stanie w jakim został przekazany Najemcy. W przypadku samochodów być może konieczne będzie oddanie samochodu do myjni i taką zasadą kierujemy się w EBYS. Najemca musi zadbać o to, by Właściciel nie musiał czyścić samochodu/przedmiotu po wynajęciu. W przypadku gdy Najemca nie ma możliwości odesłania samochodu do myjni radzimy zrekompensować czyszczenie w postaci opłaty dodatkowej, której wysokość zostanie ustalona między Właścicielem a Najemcą. Jeśli otrzymamy jakiekolwiek skargi dotyczące sposobu, w jaki produkt został zwrócony do Właściciela, Najemca będzie musiał zapłacić za czyszczenie produktu i dodatkowo zapłacić karę w wysokości 25 zł + koszt umycia produktu.

W przypadku uszkodzenia należy wykonać dobrej jakości zdjęcia i opisać uszkodzoną część. Upewnij się, że opis zostanie dodany do protokołu odbioru podczas oddawania przedmiotu.

Jeśli właściciel odmówi dodania szkody w trakcie odprawy, skontaktuj się z naszym działem pomocy technicznej support@ebys.pl. Anulujemy rezerwację bez jakichkolwiek opłat, a Ty otrzymasz pełen zwrot poniesionych kosztów.

Platforma EBYS jest centralnym punktem komunikacji między Właścicielami a Najemcami. Wszelkie wątpliwości należy rozwiązywać po obustronnym kontakcie, na drodze porozumienia pomiędzy obiema stronami. Numer telefonu Najemcy/Właściciela znajduje się w mailowym potwierdzeniu rezerwacji i w panelu istniejącej rezerwacji. Możesz też skorzystać z sekcji wiadomości na swoim koncie EBYS. W przypadku gdy kontakt między Najemcą a Właścicielem jest skomplikowany i sprawa będzie wymagała naszego wsparcia warto skontaktować się z naszym zespołem pomocy technicznej przez e-mail: support@ebys.pl. W wiadomości należy podać numer rezerwacji i jak najdokładniej wyjaśnić sytuację.

Najemcy mają możliwość jednorazowego przedłużenia rezerwacji. Można to zrobić do 60 minut przed jej zakończeniem. Zawsze skontaktuj się z Właścicielem, aby upewnić się czyprzedłużenie rezerwacji jest możliwe.

Przykład:

Rezerwacja kończy się o godzinie 15:00, Najemca chce ją przedłużyć, więc najpierw będzie musiał upewnić się, że przedłużenie jest akceptowane przez Właściciela i opłacone o godzinie 14:00. Po tym czasie modyfikacja czasu wypożyczenia nie będzie już możliwa.

Przedłużenie okresu wynajmu jest łatwe! Najemca może to zrobić za pośrednictwem strony internetowej. Rozszerzenie zostanie potwierdzone, gdy Właściciel zaakceptuje wniosek, a Najemca za niego zapłacił. Brak potwierdzenia zapłaty? Przedłużenie nie jest potwierdzone, a Najemca musi dokonać dodatkowej rezerwacji lub zwrócić produkt.

Należy pamiętać, że przedłużenie istniejącej rezerwacji jest możliwe tylko raz. Jeśli nie ma przedłużenia, nie ma potrzeby dokonywać dodatkowej procedury zameldowania.

Odprawa –  samochód

Proces odprawy rozpoczyna się na godzinę przed rozpoczęciem rezerwacji samochodu. Właściciel samochodu wpisuje w protokół odprawy takie dane jak:

  • aktualny przebieg samochodu,
  • poziom paliwa
  • uszkodzenia samochodu

Właściciel musi także opublikować zdjęcia, wpisać dodatkowe akcesoria, wyposażenie i opisy istniejących w aucie uszkodzeń, ponadto powinien zawsze przechowywać kopie dokumentów w samochodzie. Gdy Najemca zaakceptuje odprawę, Właściciel powinien przekazać klucze.

Najemca powinien zweryfikować wszystkie wprowadzone przez Właściciela dane, a następnie je zaakceptować. Jeśli Najemca uważa, że ​​korekta jest wymagana, może poprosić Właściciela o edycję. Po akceptacji obu stron zostanie uruchomiony programator, który zarejestruje rzeczywisty okres wynajmu.

Wymeldowanie – samochód

Wymeldowania można dokonać w każdej chwili po zameldowaniu. W czasie wymeldowania to Najemca wprowadza dane: przebieg samochodu, poziom paliwa i ewentualne szkody, które nastąpiły w okresie wynajmu (tutaj Najemca musi przesłać zdjęcia i opis zniszczeń). Gdy Właściciel sprawdzi i zweryfikuje wszystkie szczegóły, wymeldowanie może zostać zaakceptowane – wówczas Właściciel naciska przycisk AKCEPTUJĘ lub AKCEPTUJĘ Z TRYBEM SPORU. Tryb sporu oznacza, że Właściciel może zarejestrować skargę za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub strony www.

Ważne jest, aby Najemca upewnił się, że Właściciel akceptuje wymeldowanie i tym samym kończy okres najmu. Jeśli decyzja nie zostanie przyjęta, okres wynajmu jest kontynuowany, a Najemca może zostać obciążony dodatkową opłatą.

Dla wszystkich innych produktów

Podczas procedury zameldowania tylko Właściciel może wprowadzać dane dotyczące swojego przedmiotu. Wprowadzone informacje Najemca powinien zweryfikować i zaakceptować. Po zameldowaniu włączy się programator, który rozpocznie rejestrację czasu najmu.

Wymeldowanie – inne przedmioty

Najemca może zobaczyć dane wprowadzone przez Właściciela i może w razie potrzeby dodać informację od siebie. Po zwrocie przedmiotu obie strony sprawdzają stan produktu i zgodność z opisem, który został wprowadzony podczas zameldowania. Po akceptacji Właściciela, licznik zostanie zatrzymany. W przypadku sporu Właściciel może wnieść skargę za pośrednictwem aplikacji mobilnej i witryny sieci Web.

Ważne jest dla Najemcy aby upewnił się, że Właściciel akceptuje wymeldowanie w celu zakończenia okresu wynajmu. Jeśli decyzja nie zostanie przyjęta, okres wynajmu jest kontynuowany, a Najemca może zostać obciążony dodatkową opłatą.

Odprawa

Gdy rezerwacja zostanie zakończona, otrzymasz e-mail z prośbą o rozpoczęcie wymeldowania. Po zwróceniu przedmiotu Najemca oddaje przedmiot i następuje procedura wymeldowania (na tej samej zasadzie co podczas odprawy). Po zakończeniu rezerwacji obydwie strony mają 48 godzin na spisanie ewidencji przedmiotu. Jeśli tylko jeden z was wypełni dane, po 48 godzinach automatycznie uzupełnimy dane o te dostarczone przez jedną stronę transakcji w celu ostatecznego zamknięcia rezerwacji.

Sprawdzanie przedmiotu

Razem z Właścicielem/Najemcą sprawdzasz produkt pod kątem jakichkolwiek szkód.

Wszystko w porządku? Wspaniale! Jeśli odkryłeś uszkodzenie musisz je opisać podczas wymeldowania – zrób zdjęcie i dodaj krótki opis uszkodzonej części.

Przebieg i paliwo

Po sprawdzeniu samochodu przyjrzyj się kilometrom i poziomowi paliwa. Dodaj bieżący przebieg do wymeldowania, a Właściciel niech sprawdzi poziom paliwa. Jeśli Najemca nie dolał wystarczająco dużo paliwa, będzie musiał zgodzić się na dopłatę.

Recenzja transakcji

Kiedy skończy się wymeldowanie, obie strony mogą zostawić opinię na temat Najemcy/Właściciela. Recenzje są przydatne dla innych użytkowników portalu.

Miałeś złe doświadczenia, ale nie chcesz umieścić tego w recenzji online? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej support@ebys.pl, podając „Zła opinia na temat rezerwacji XXXXXX”, abyśmy mogli to sprawdzić!

Brak porozumienia między użytkownikami

Czy coś się działo podczas dokonywania rezerwacji i nie możesz rozwiązać tego problemu z Właścicielem lub Najemcą? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej support@ebys.pl, podając nazwę „Spór rezerwacja XXXXXX”, pomożemy Ci znaleźć rozwiązanie problemu.

Zapłata

Po zakończeniu wymeldowania Właściciel dostanie pieniądze po upływie 5 dni roboczych. Przelew jest możliwy tylko wtedy, gdy Właściciel dodał dane konta bankowego do swojego profilu.

Właściciel może dodawać/modyfikować dane za pośrednictwem swojego profilu: Mój EBYS> Mój profil> Konto bankowe> Zapisz!

Najemca otrzymuje e-mail z wykazem metod płatności, gdy tylko Właściciel zaakceptuje jego wniosek o wynajem. Zapłacić można klikając linki w e-mailu lub logując się na swoje konto. Link płatności automatycznie przeniesie Cię do bezpiecznego środowiska płatniczego. Obsługujemy następujące płatności: Visa, Mastercard,. Płatności dotyczące Właściciela będą rozpatrywane w ciągu 5 dni roboczych po zamknięciu rezerwacji.

Nie będziesz w stanie wynająć przedmiotu, dopóki masz nierozliczone płatności. Spis należnych płatności znajdziesz w Mój profil. Można je zapłacić natychmiast, klikając numer rezerwacji i link z płatnością. Czy masz pytania dotyczące płatności lub pozostałych do zapłaty kwot? Skontaktuj się z naszym zespołem pomocy support@ebys.pl.

Ponieważ naszą platformę tworzą przedmioty, których właścicielami są osoby prywatne, nie otrzymasz faktury. Wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem płatności po jej dokonaniu.

Mail nie dotarł? Wyślij do naszego zespołu pomocy technicznej support@ebys.pl e-mail, a oni wyślą Ci nową kopię.

Wiadomości automatyczne

Użytkownicy EBYS otrzymują wiadomości zawierające informacje o działaniu platformy. Te wiadomości zawierają informacje takie jak: nowe żądania najmu, potwierdzenie najmu, nowe wiadomości od innych użytkowników czy aktualizacja przedmiotów. Nie można zrezygnować z subskrypcji tych wiadomości.

Biuletyn

Jeśli chodzi o biuletyn – dostęp do niego gwarantuje otrzymywanie najnowszych informacji na temat EBYS, co gwarantuje bycie na bieżąco ze zmianami, które będziemy wprowadzać do serwisu. W biuletynu można się wypisać.

Im dłużej wynajmujesz swój przedmiot, tym wyższe będą Twoje dochody. Za pomocą systemu zniżek zachęcamy do dłuższych okresów wynajmu. Gdy okres najmu przekracza 3 dni Najemca otrzyma 10% zniżkę. Od 7 dni lub dłużej będzie to 15%. Zniżka zostanie potrącona z całkowitej ceny. Rabat za wynajęcie dotyczy wszystkich Wynajmujących i wszystkich samochodów i nie jest opcjonalny.

Tak! Otrzymasz automatycznie 10% zniżki przy wynajmowaniu przedmiotu przez co najmniej 3 dni. Rabat wzrasta do 15% w przypadku wynajmu przedmiotu przez 7 dni lub dłużej. Rabat jest automatycznie przetwarzany i odejmowany od całkowitej należnej kwoty. Należy pamiętać, że koszty za dodatkowy przebieg w przypadku wynajmu samochodu nie są objęte rabatem.

Kupon możesz użyć podczas kolejnej rezerwacji. Kod wpisujesz po zapłaceniu za kolejną rezerwację. Wszystkie swoje rezerwacje znajdziesz w  swoim profilu. Klikasz na rezerwację, obok której możesz wpisać kod. Rabat zostanie odjęty od kwoty należnej. Należy pamiętać, że kupony rabatowe można używać tylko raz i nie można ich używać w pojedynczej rezerwacji. Nie możemy przetworzyć rabatu po opłaceniu rezerwacji. Będziesz mógł skorzystać ze zniżki na kolejną rezerwację.

  • English
  • Polski